дом Здраве Внимание! Едно от най-популярните лекарства пръска сърцето!

Внимание! Едно от най-популярните лекарства пръска сърцето!

349

Нестероидните противовъзпалителни препарати, като например ибупрофен или диклофенак, могат да предизвикат спиране на сърцето. Такава новина съобщават учени от Дания на страниците на популярно медицинско издание.   „Фактът, че нестероидните противовъзпалителни препарати се продават масово, и то без рецепта, вкарва много хора в заблуда относно безвредността на тези лекарства. Ние обърнахме внимание и на това, че приемът на ибупрофен и диклофенак корелира с внезапното спиране на сърцето“ – казва професорът по кардиология Гунар Гисласон от Копенхагенския университет.    Учените препоръчват изцяло да се откажете от диклофенака и да ограничите употребата на ибупрофена до 1,2 мг на ден. Големите дози от този препарат, както показват изследванията, са смъртноопасни.   Преди да отправят тези препоръки, изследователите подложили на подробен анализ голям масив статистически данни, обхващащи периода от 2001 до 2010 г. В тях влизали почти всички случаи на спиране на сърцето при хора в извънболнична обстановка.   Други новини:   Ето защо всички полудяха по тези чадъри! Истинска революция в производството на чадъри, но вижте сами ….  Това растение работи като магнит за положителна енергия!Лимоновата кора има поне 10 причини да я консумирате! Отървете се от лошия дъх в устата само за 2 минути! Селфи и психични разстройства: Разберете връзката между тях! 8 тайни лечители, които възстановяват жизнената сила

Станете част от най добрата здравна група бабини илачи